invigning av potatis sättande

Idag var ju första gången detta året vi satte potatis. Det gick ganska bra får både mig, ellen o olivia. Man tjänade lite pengar iaf. Så det är ju bra. Men nog pratat om det är jag är trött på det nu, fast jag ska sätta imorgon också...
Jag lägger typ aldrig in några bilder. Men när jag har köpt min systenkamera då jävlar!
HAHA , jag längtar tills jag har alla pengar jag behöver. Tummen upp på det ! 
Snart ska jag gå och duscha, föna håret, platta det. Måla naglarna sen helsingborg, tror jag. JAG LOVAR, att jag ska lägga in bilder på naglarna ikväll. Nu har jag lovat så nu ska jag det. Jag får inte glömma det bara. Men det ska jag försöka att inte göra. Jag tror att jag bara tar på min mjukisbyxor, munkjacka sen sätter upp håret i toffs elr nått för jag pallar inte göra v mig så mkt. 
Den 24 år det skumparty på ekebo, vem ser man då?
Jag vill till väla, joina? 

men ni får ha det gött, ses! 

emmy.♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0