hemma

Nu är jag hemma från ytterliggare än skoldag & jag lever. Vi har hjulat o lite sånt. Emelie har skills på sånt asså. Men jag är ändå bäst, hmmm, ja? vad säger vi om det? HAHA.
Vi spelade innebandy på inriktningen.
6:or mot 7:or & 8:or. 6:orna vann!
Men många där är grymt duktiga, nästan alla. I vårt lag så typ är alla bäst, haha, men många faktiskt. Vi är gämn bra. Så nog pratat om det.
Ikväll blir det fotboll, med kvidinge  if:s tjejor. Måste ju ha ngt nu när innebandyn är slut. Så det blir fotboll.
Det känns som att jag bara skriver samma saker hela tiden. Måste komma på något att skriva om.
Iskolan på svenskan ska vi göra sånt arbete, om musik. Så fick vi välja en kändis. Jag & Ellen valde Justin Bieber.
Imorgon mamma kanske ska fixa en webbkamera till mig, för min suger balle.
Men jag vill att någon ska snacka med mig i skype. Så skriv er skype i en kommentar.

Plugg, Plugg, Plugg nudå. Pusshej!

eeemmyy.

Kommentarer
Postat av: stoffe

aahlinn @ skype:D

2010-04-20 @ 16:39:11
Postat av: DianaNham

behöver ni hjälp om justin bieber så kan jag hjälpa er:D<3

2010-04-21 @ 07:16:33
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0