godmorgon

Vaknade halv elva, så jag har inte ätit frukost ännu. Jag sitter bara här o kollar på film.
Jag fick reda på att Sixten hade trillat ner i akvariet inatt. HAHA. Tycker lite syndo om han, har sover här brevid mig nu, o göra massa konstiga ljud.

Idag ska alla säga Grattis Till Olivia som blir fjortis. HaHa, kommer bli så kul på Ekebo asså, känner det på mig.


Snart ska jag äta, så ni får ha det bra. Och om ni ville veta har min statestik ökat, väldigt mycke är så glad för det. Det är mkt roligare o skriva om folk kollar. Men jag slänger nog in något inlägg innan ekebo & innan jag sticker till olivia.

emmy.♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis Olivia :)<3

2010-04-24 @ 12:03:43
URL: http://ellenenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0