glosboken

Tjena!
Nu har jag typ kommit hem från skolan, när jag kom hem hade mamma köpt kladdkaka. Så jag åt lite sånt sen macka. För man blir grymt hungrig när man kommer hem asså!
Jag ska lägga in 30 franska gloser på glosboken sen 25 engelska, sen plugga so & göra lite i workbook i engelska. Så det blir plugg idag. Blir väl bra. Imorgon är det ingen fotboll för det är match, lycka till !

Jag har hittat en ny låt jag drogar typ. ↓


Den är jättebra!



Det var längesen jag gjorde en hissa / dissa lista så det ska jag göra idag, hade jag tänkt!
Jag funderar på att ha en frågestund, sen någon dag, men jag vet inte skriv vad ni tycker.


ha en bra dag!
puss & kram emmy. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0