fotbollsmatch

Hejsan
Var o kollade på Emil när han spelade tränningsmatch mot Högaborg. Som tur var det hemma. Planen var riktigt stor tyckte jag. Så där vi stog, så man typ inte andra sidan. Menmen, det gick ändå. Dom förlorade, tyvärr, med 1-3 elr 1-4 något sånt, förlorad match som förlorad. Fabbe gjorde ända målet från Åstorp. Alla kämpade riktigt bra. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men igår var jag duktig och städa mitt rum när vi kom hem från Ullared. Ja, just det jag har glömt och beräta vad jag köpte. En svart vanlig cardigan, en klocka, armband, tröja och mkt mer. Det var riktigt kul. Just nu känner jag för att åka till Väla/familia. Något av det, jag vill ha klänningarna och kjolen!
Jag ska nog kolla lite på Tv sen, kankse städa gardroben, om jag orkar.
Imorgon ska vi till Lotta, Krister, Rasmus, Dana och Lucas. Kommer bli riktigt kul. Söndag, ska vi till farmor med släkten, också riktigt kul!
Jag skriver kanske senare om där händer något kul idag.

PussPuss Emmy.♥


MINA MYSIGA TOFFLOR JAG HAR PÅ MIG NU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0