fotboll = (y)

tjena, det har varit lite segt ett tag nu men jag ska ta tag i det.
I måndags var ajg och tränade fotboll, det var riktigt kul. Jag ska till och emd fortsätta. Jag själv, tyckte att det gick ganska bra, för att vara första gången. Så det blir tommen upp på det!
Idag var jag på familia med ellen. Jag handlade två bas tröjor, en svart och en vit. Solglasögon, sminkborste. Så det blev väl jag ganska nöjd med. Imorgon blir det innebandy träning. Får se hur mkt folk där är och om det är kul, annars skiter jag i det nu o kör på med fotbollen. För det var grymt kul. Jag har alltid sakt typ, fjollboll o det suger och sånt. MEN DET ÄR FAN BÄST!
HAHA.

Ni får bilder på sakerna jag köpte senare.

kram, emmy.♥


hittade en urgullig bild på mig o jonna, love ja! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0