dana, all night long.

Tjjaaaaaaaa!
Igår vi vi hos Dana och när vi ko dit så var Olivia & Hagy (bertil).  Vi rullade ägg och jag målade mitt rött med åkibs på. Ja, det gick lite bra för mig där. Men sen pallade jag inte och mitt ägg var paj, och mina pengar va slut. Så vi typ skulle få Tekla att äta upp deras anra ägg, ja hon åt ju emils så det var tummen upp. Efter ett tag åt vi sen typ snacka vi och sånt. Sen kom Hagy igen. Och sen på kvällen kom Rosanna. Som nörda Roller Coaster på kvällen, men det var faktiskt kul. Sen sov, jag dana, jonna,lillen och hagy hos dana. Så var vi uppe till sex på morgonen. Sen sov till tio. Så nu sitter jag aldeles i mörker på mitt rum o tittar tv o bloggar. För imorgon ska jag vara i malmö klockan 9 på morgonen. Så jag måste sova mkt inatt. Så jag åt precis en rulle macka. Så nu ska jag nog försöka sova lite, men jag tror inte jag kan det. Ikväll ska vi till Farmor, för att fira påsk. Hoppas vi inte är där långe för det pallar inte jag. Men nu ska jag kolla lite andra bloggar. Så ni får ha en bra dag. Så ses vi väl ikväll efter farmor om jag orkar starta datan då. Tror inte det. Annars blir det efter LTU:N imorogon. Det kommer bli så grymt kul! mitt och Emmass lag kommer äga alla.

kram emmy.♥


SKA JAG BÖRJA PÅ FOTBOLL?

Kommentarer
Postat av: dana & jonna

ja, du ska börja på fotboll! :D

2010-04-04 @ 19:10:39
URL: http://dana
Postat av: dana & jonna

ja, du ska börja på fotboll! :D

2010-04-04 @ 19:11:42
URL: http://danahenryson.blogg.se/
Postat av: DianaNham

det tycker jag :)

2010-04-06 @ 21:54:13
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0